3.4.13

SO WE SAILED ON TO THE SUN


Mun pääsiäinen meni oikeen mukavasti. Näin mukavia ihmisiä, söin hyvin ja plussana tietenkin sain nukkua pitkään. Ostin osuvasti ton keltasen paidankin just näin pääsiäiseksi, haha. 

Koeviikkoa edetään. Onneks mulla ei oo huomenna koetta ja torstainakin vaan äidinkielen koe. Perjantaina ihana ruotsi johon mulla ei oo mitään intoa lukea. Vihaan ruotsia, ehkä sen takia, että oon siinä huono ja mua ei kiinnosta koko kieli ollenkaan. Viimisenä eli maanantaina mulla on kemian koe, nooou. Lauantaina en ees ehdi missään välissä lukemaan siihen, koska mulla on Valerien kisat ja illala töitä. Mut sen mä takaan, että kurssia en käy uudestaan enkä myöskään mene uusintoihin, köhköh. 

Ens viikolla mulla on 17-vuotis synttärit, wipii!! Käytiin mummun kanssa ostamassa mulle tänään yks lahjakin, mutta myöhemmin niistä, ensiksi mun pitää täyttää vuosia :D 

4 comments:

  1. Oliko huonoja kuvia pönttöpäää :(

    oot upeus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä olin niiissä huono :(

      Kiitos! <3

      Delete
  2. i'm totally in love with your blog!

    ReplyDelete