14.1.13

Luottovaatteet

Multa pyydettiin postausta luotto/lempparivaatteista ja tässä sitä tulloo! :-)
Photobucket
Ruutupaita Carlingsista. Toi on toiminu mun luottovaatteena jo pitkään ja tykkään tosta paidasta ihan törkeesti. Se on tosi rento päällä, varsinkin kun se on sellasta ohkasta kangasta, joka laskeutuu nätisti.
Photobucket
Peplum Lindexistä. Toi sopii kaikkeen vähän "juhlavampiin" juttuihin. Eli jos lähtee viikonloppuna johonkin ulos niin toi vaan päälle. Toi on ainut peplum mitä mä omistan ja se vähän harmittaa koska mun mielestä peplumit on ihania. Plussaa myös tosta pitsisestä kuviosta!
Photobucket
Villapaita kirpparilta, jonka Raoul osti mulle joskus 75 sentillä. Toi on ihanan mallinen, ei liian teltta, mut ei mikään naftikaan. Kuvio on myös makoisa :3
Photobucket
Neuletakki hm:stä. Toi on ihanan mallinen, ei liian tiukka eikä liian pitkä, eli täydellinen. Toi menee myös tosi kivasti aika monen paidan kanssa :)
Photobucket
Uus lemppari Zarasta, jota en kyllä oo vielä saanu käyttää. Musta toi on vaan niin ihana ja se on myös hyvä nahkatakin korvaaja. Nyt on kyllä vielä liian kylmät kelit tolle kaunokaiselle :(
Photobucket
Mustat Dr.Denimit. Mä en vaan osaa käyttää muita ku mustia housuja ja noi on täydelliset siihen. 
Photobucket
Converset, jotka menee jokasen vaatteen kanssa. Mustat Vanssin erat ois kanssa luotto, mutta mulla meni ne rikki, enkä oo saanu tilattua vielä uusia!

No comments:

Post a Comment