15.11.13

NOT HERE BUT IN MY MIND

aattelin jakaa tän mun hypetyksen aiheen teidän kanssanne (hypettänyt jo aika kauan itseasiassa), meinaan mulla on kauhee girl crusshhh tummakulmakarvasiin naikkosiin. Oikeestaan mä pidän vaan tummia tuuheita kulmakarvoja ihan sika ihanina ja haluaisin sellaset koristamaan munkin naamaa, mutta kun ei, minä olen se tyttö kenelle on suotu lähes näkymättomat kulmakarvat. Mä en tiiä miks mua nappaa niin paljon tummat tuuheat kulmakarvat, mut mun mielestä ne on vaan ihan mielettömän päheet! Nyt tuli tääkin turha aihe jaettua teidän kanssanne, onko mulla sielunsiskoja??

Mulla ei oo mitään kuvia tällä hetkellä, mutta toivottavasti tämä asia korjautuu viikonlopun jälkeen. Keskiviikkona mä olin ratsastamassa yhen opettajan hevosta. Haaveena ois päästä ratsastamaan joka viikko ja ehkä tän vaihtovuoden lopussa osallistua johonkin amatööriheppakilpailuihin tai jotain sellaista. Eilen mä olin boxfit tunnilla, joka on ihan sika tehokas ja sen jälkeen mä menin kotiin tekemään kakkua. On muuten ihan sika ihanaa asua kaupungissa niin voi vaan kävellä kuntosalille tai kauppaan, eikä tarvii olla riippuvainen mistään kyydeistä. On myös ihanaa kun voi nukkua pidempään, koska riittää että aamulla astuu ovesta ulos kymmentä vaille ysi. Anyway, meillä on joka toinen perjantai kakkupäivä legal studyssä ja tällä kertaa oli mun vuoro valmistaa kakku. Tehtiin yhdessä mun host siskon kanssa valkosuklaa mutakakku ja mä oon enemmän ku innokas maistamaan sitä; täytyy odottaa vielä muutama tunti. Istun tällä hetkellä siis englannin tunnilla ja meillä on legal studya vimppana. Mä oon miettinyt että mun pitäis ehkä ruveta tekemään koulun eteen ees jotain. Se on varmaan ihan sika hankalaa palata koulunpenkille Suomessa kun on vuoden vaan sluibaillu :D Tänään on kaikkea kivaa luvassa, kuullaan!    

8 comments:

  1. Mä odottelen sua kotisuomessa tummien kulmieni kanssa ;)

    ReplyDelete
  2. Moikka,
    Kirjottelit kesällä siitä sun kesäduunistas kun siivoilit/lakaisit kerrostalojen rappukäytäviä. Oisin ite jonkin verran kiinnostunut tommosesta kesäduunista. Osaisitko antaa jotain suuntaa, että minne mun kannattaa ottaa yhteyttä? Kiitti jo etukäteen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo olin tosiaan toista vuotta Haritun Huollossa toissa. Oon paassy sinne molempina kesina suhteiden kautta, mut veikkaan et sun kantsii ihan vaan ottaa johonkin ylempaan tahoon yhteytta ja kysella tyopaikkaa :)

      Delete
  3. Sit ku tuut takas suomeen ni mulla toi Penni seisoo tallissa ni pääset heppailee ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. JEE, mun on itseasiassa pitanykki jutella siita sulle :)

      Delete
  4. Voi vitisit, oltiin henkan kanssa käymässä teidän porukoilla ja ne näytti sen videon minkä oot tehny alussa kun oot lähteny, ota kaikki ilo irti! Täällä on yks super kateellinen ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, aippa ja iska on varmaan nayttany sen jo kaikille :DD Ja kylla, otan varmasti kaiken ilon irti!!

      Delete