22.11.13

WHAT WILL BE, WILL BE

Garden Party (13)aaGarden Party (84)aaGarden Party (74)aaGarden Party (64)aaGarden Party (59)aaGarden Party (23)aaGarden Party (17)aaGarden Party (15)aaGarden Party (7)aa
Nukuin kaks tuntia Mikaelan lattialla viime perjantain ja lauantain välisenä yönä ja se kyllä tuntu lauantaina, kun meijän piti mennä yhentoista aikaa puutarha juhliin mun host siskon kanssa. Onneks aurinkolasit on keksitty, koska niiden taakse pystyy aika mukavasti piiloutumaan. Tuolla oli ihan mielettömiä ruokia (ja kokista) ja musta tuntu ihan että olisin ollut Kreikassa noiden ihanien ruokien takia. Siellä oli muutama Rotary leidi ja muutama muu naikkonen, mukaanlukien mun ekan perheen host äiti. Noiden juhlien jälkeen me mentiin kotiin ja mä otin muutaman tunnin päikkärit, ai että kun teki hyvää :D Mun host vanhemmat oli poissa viikonlopun joten lauantaina me oltiin mun host äidin siskon luona yötä. Oli kyllä tosi laiska lauantai sipsipussin kera. Menin nukkumaan tosi aikasin hyvän illallisen jälkeen. Se on muuten hassua miten yhdessä hetkessä sun koko maailma romahtaa ja sit toisena hetkenä kaikki on taas hyvin ja sä oot onnellinen. Mä en tiiä mistä tää johtuu, mutta musta on ruvennu tuntumaan että täällä jossain on joku ylempi taho päättämässä mun elämänkulusta.

Last Friday night I slept for about two hours on Mikaela's floor and I felt like I could sleep all day but on Saturday I had to get up early to go to a Garden Party with my host sister. I'm so blessed that someone invented sunglasses because they were pretty good at hiding how tired I was, haha. There was heaps of wonderful food (and coke) and this beautiful food reminded me of Greece. There were a few Rotary ladies and some other people, including my first host mum. After this Garden Party we went home and I took a nap. My host parents were away the whole weekend, so we stayed Saturday night at my host mum's sister's house. It was a lazy Saturday with chips and a good dinner. By the way, it is so funny how your world can crack up in one moment and then suddenly in the next moment everything is fine and you are happy again. I really think that there is some sort of higher power who decides about course of my life. Creepy.    

2 comments:

  1. Mun koko viikko on ollut maailman romahtamista tosin se parani tänään :-D aamu alko bussissa itkukohtauksella ja kiukuttelulla ja kun astuin bussista ulos kaikki olikin jo hyvin... Pelottavaa!

    ReplyDelete