19.12.13

I'VE BEEN THINKING ABOUT WHAT EFFECTS ME

Heippahei ja hyvää torstaita kaikille! Mulla oli eilen vimppa päivä koulussa ja nyt on ihana viettää lomaa auringon alla. Täällä on tällä hetkellä reilu kolkkytastetta lämmintä, aah. Eilinen koulupäivä oli totaalinen löysäilypäivä; mä istuin pari tuntia kirjastossa (yksin, koska kaikki muut sähläs jotain muuta) kirjottamassa mun päiväkirjaa ja sit meillä oli Talent Quest, joka oli ihan sika hauska. Eilen illalla juhlistettiin kamujen kanssa loman alkua ja tänään oon hengaillu kotona host siskojen kanssa (Rachelle taas kotona, jee!) 
Tosiaan näistä kuvista ja viime perjantaista. Blayneyssa oli Christmas Carols tapahtuma ja Rotarylla oli siellä barbie (bbq) koju, jossa mä olin auttamassa myymällä grilliruokaa. Ei mua siinä kauheesti tarvittu joten sain kuunneltua mukavasti joululauluja kamujen kanssa. Huh huh kun oli hassua kuunnella joululauluja helteessä kesähepenet päällä. Kyllä mä kai vähän kaipaan lunta... Siinä sitten illalla mentiin mun kamun vanhempien joulupartyihin ja sit mentiin vaan hengailemaan kamujen kanssa. 
Mulla on muuten myös kauhee ikävä lohta ja ylipäätänsä kalaruokia. Tekis kokoajan mieli syödä kalaa, mutta valitettavasti oon saanu syötyä kalaa about kolme kertaa näinä kuukausina. Pitäis varmaan vinkata host iskälle jos se tekis jonain päivänä jonkun ihanan lohiruoka-annoksen, nam. Nyt mä meen leipomaan pipareita, jonka jälkeen pitäis saada kamat pakattua, koska huomenna on nokka kohti Sydneyä ja sit tosiaan Moruyaan.

Hello and happy Thursday everyone! Yesterday was the last day of school and now I'm more than happy to be on holiday. The weather is gorgeous; over thirty degrees and the sun is shining. Yesterday's school day was a bit relaxed. I was just writing my diary in the library and the other students were just hanging around and grilling sausages. It was nice to have a special lunch. The last two periods we had the Talent Quest which was really funny. Yesterday night we celebrated the start of the holidays and today I've been hanging around at home with my host sisters. Rachelle is also here, yay! 
Last Friday there was a Christmas Carols event in Blayney. Rotary had a barbie and I was helping to sell the sausage sandwiches and other stuff. I also had time to listen to the carols with my mates. It was really funny to listen to those songs with the hot summer's air and wearing summer clothes, haha. I think I might miss snow a little bit... In the evening we went to my friend's parent's Christmas party. 
Geez, I also miss fish, especially salmon. I've only eaten fish a few times in Australia. I think I have to ask my host dad to cook some nice salmon, yummy. Now I'm about to make gingerbread and after that I should pack my bag because Sydney is calling tomorrow and then Moruya!!    

No comments:

Post a Comment