21.3.14

CAUSE THESE FEELINGS RUN DEEP

Heippahei! Mä ajastin tän postauksen teille, ettei ihan kuukauden taukoa tuu täällä blogin puolella. Kauheesti ei oo mitään sanottavaa, mutta joo. Mä oon tällä hetkellä jossain päin Australiaa 35 muun vaihtarin kanssa. Tosiaan tää Safari matka kestää 23 päivää jonka aikana me kierrellään Australiaa yhden laukun ja telttojen kanssa. Tästä reissusta siis tulossa paljon postauksia ja kertomuksia. Sen verran tiedän että käydään ainakin tsekkaamassa Uluru, surffataan ja sukellellaan, kolutaan Melbournen ja Sydneyn kadut, nautitaan toistemme seurasta ja solmitaan uusia ystävyyssuhteita ja kaiken tämän lisäksi koetaan ja nähdään paljon paljon muuta hauskaa! Ja mä oon tietenkin aika innoissani mun synttäreistä ja siitä kauan himoitusta täysi-ikäisyydestä. Kuullaan taas kun palaan kotiin, uuteen kotiin itseasiassa!


Hello! I timed this post for you so that there isn’t a month’s worth of silence on this blog. At the moment I’m somewhere in Australia with 35 other exchange students. This Safari takes 23 days and during this trip we’ll travel around Australia with one bag and tents. So there is a lot of photos and stories coming for you. I know that we are gonna check out Uluru, go surfing and diving, spend time in Melbourne and Sydney, enjoy each others company, make new friendship and as well as all this we are gonna see and experience heaps of other awesome things! And of course I’m pretty keen to turn 18, finally! Will be writing as soon as possible when I get home, actually my new home. Laters!

2 comments: