10.3.14

LOOK AT ME, I'M A COOL KID

coke
Holla! Ensiksi mun on pakko sanoa että mä oon rakastunut tohon paitaan mikä on mulla päällä tossa kuvassa, heh heh. Tilasin sen vähän aikaa sitten Topshopista ja se on perfect! Toinen mainitsemisen arvoinen asia on se että mulla tuli lentoliput sähköpostiin perjantaina ja se sai mut tajuumaan että loppu lähestyy liian lujaa... Nyt pitää vaan nauttia joka minuutista minkä mä täällä Australiassa vietän. Onneks mulla on kokoajan suunnitteilla kaikkea kivaa ja parhaani mukaan yritän myös toteuttaa mun suunnitelmia. Vietin viikonlopun Sydneyssä Mikaelan kanssa ja mulla onkin kuvia ja kertomista tosta viikonlopusta, mutta mä oon tällä hetkellä aivan liian väsynyt selaamaan mun kuvia ja ylipäätänsä ajattelemaan mitään. Kello näyttää puol kasia ja mä oon ihan valmis hyppäämään vällyjen väliin. Mulla ei aivot pelaa tällä hetkellä yhtään ja musta tuntuu että tää koko postaus meni ihan turhiks löpinöiks :-D Ainiin, mä oon "aikuinen" tasan kuukauden päästä. Huh, vähän pelottaa.

6 comments:

  1. Aikuistuneita viini-iltoja odotellessa! Siisti paita! Newlookissa on ton tapasia mut punasia ja tulit heti mieleen :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos muru. Jep, niitä odotellessa :3

      Delete
  2. Apua !
    Olet tosiaan kuukauden päästä jo aikuinen <3 <3 <3 ja odotamme sinua jo kovin kotiin,ihanaaaaaaaaaaaaaa
    T:Äiti

    ReplyDelete
  3. Voi ihana äiti ^

    Täällä kans yksi ikävöijä <3

    ReplyDelete