26.5.14

SO WHAT IF WE LOSE OUR MINDS

Viikonlopusta on selvitty, mutta kyllä nää viikonloput silti painaa päälle näin maanantaisin. Oon ollu koko päivän jossain horroksessa koska oon ollu niin väsyny. Jaksoin mä tosin itteni raahata salille. Tosiaan lauantaina me vietettiin kamun 18-vuotis juhlia ja pakko sanoa et meno oli kyllä hyvä! Sunnuntaina mun oli tarkotus mennä koputtelemaan ovia ja keräämään rahaa, mutta arvatkaa kaks kertaa sainko itteni ylös kaheksalta aamulla, hah, en tosiaankaan. Mä menin sunnuntaina kattomaan Mikaelan League Tag peliä jonka jälkeen mentiin Mikaelalle hengailemaan. Mä nukahdin sohvalle ja loppujenlopuks mä jäin sinne toiseks yöks. Se on aina niin ihanaa olla Mikaelan luona, koska tuntuu että mä oon kotona. Mä saan tehä siellä ihan mitä vaan ja tuun niin hyvin toimeen Mikaelan äitin, Louisen, ja siskon, Hollyn, kanssa, että se tuntuu ihan oikeelta perheeltä. Välillä jos en saa Mikaelaa kiinni puhelimessa, mä marssin sen ovesta sisään ja jos siellä ei oo ketään niin mä silti jään hengailemaan sinne kunnes joku tulee kotiin. Holly on kun ihan oikee pikkusisko mulle ja meillä on aina hauskaa. Välillä Mikaela on poikaystävänsä luona ja mä vaan hengailen sen kotona Hollyn ja Louisen kanssa. Mikaela ja sen perhe on ollu kyllä ehdottomasti paras perhe täällä Australiassa, vaikkakaan ne ei oo ollu mun virallinen host perhe!

Palataanpa takasin Safari-matkan tunnelmiin ja kuviin. Nää kuvat on Naracoortesta, johon me päästiin vihdoin ja viimein pitkän odottelun jälkeen niinkun mä viime postauksessa mainitsin meijän bussin hajoomisesta. Me nukuttiin suurin osa öistä teltoissa, mutta täällä Naracoortessa meillä oli sängyt. Tiettekö kuinka ilonen mä olin kun kuulin että me saadaan nukkua sängyissä. Loppujen lopuks kuitenkin mä olisin halunnu mennä telttaan nukkumaan koska toi meijän huone ja kaikkien muidenkin huoneet ja oikeestaan koko paikka oli täynnä mustia matoja. Oi kyllä, matoja! Mä en vaan siedä matoja, hämähäkitkin käy paremmin, mutta matoja, jotka luikertelee ympäriinsä. Ei kiitos. Eka homma siis oli puhdistaa toi meijän huone madoista. Kuitenkin nukkumaanmenoajan tultaessa madot oli palannut takasin ja siinä mä sit toivoin koko yön että en nielase yhtäkään tai herää mato naamassa. Mä en oikeestaan saanu nukuttua tona yönä ollenkaan koska mä vaan mietin matoja. Anyways, tuolla Naracoortessa me mentiin yhteen luolaan oppaan kanssa niinkun kuvista näätte. Se oli tosi mielenkiintonen ja tosi hienon näkönen. Luolakierroksen jälkeen ulos astuttaessa meitä odotti ihana tähtitaivas. Taivas on ihan huikee täällä Australiassa koska tähtiä on taivaalla ihan törkeesti ja välillä sä pystyt näkemään linnunrataa. Kuvasin elämäni ekaa kertaa tähtiä tuolla Naracoortessa ja pakko sanoa et oon aika ylpee itestäni ja tosta kuvasta!

Hey! I've been really tired the whole day but luckily I got myself to the gym. On Saturday I had my friend's 18th birthday party and on Sunday I watched Mikaela's league tag game. After that we went to Mikaela's and in the end I fell asleep on the lounge, I was that tired. I also stayed there the night. I just love to be at her house because it feels like home. And I love her mum and sister and we all get along so well!

Back to the Safari trip! These photos are from Naracoorte where we got a bit late because our bus broke down like I said earlier. We slept in the tents most of the nights but this was a place where we had beds. I was so keen when I heard that. However, this place ended up to be awful because our room, showers and toilets and actually whole place was full of worms. Oh yeah, worms! I can handle spiders and all that but I hate worms from the bottom of my heart. They are so disgusting! So first job when we got there was clean our room and kill the worms. Our room was clean for a while but when it was time to go to bed, the worms were back. Whole night I was thinking about those stupid worms and I was just hoping that I'm not gonna swallow any or that I'm not gonna wake up worms on my face. I didn't sleep well on that night, but yeah, I survived. Anyways, we had a tour in a cave in Naracoorte. It was really interesting and beautiful place. After this tour we stepped out of the cave and there was beautiful sky full of starts waiting for us. You know, the sky here in Australia is incredible because there are so many stars and you can actually see the milky way. It is just breathtaking! 

No comments:

Post a Comment