9.6.14

HOW DOES IT FEEL NOW?

Viikko sitten perjantai aamulla mä lähin mun host perheen kanssa kohti Blue Mountainsseja. Vietettiin koko aamupäivä Katoomba nimisessä kylässä, joka oli tosi ihana paikka täynnä pieniä ja idyylisiä kahviloita. Siitä meijän matka sit jatku Sydneyyn. Otin junan Marrickvillestä keskustaan, jossa mä hengailin muutaman tunnin odottaen Rachellea joka oli töissä. Illalla Maddi saapu myös junalla Sydneyyn ja siinä me sitten nauttittiin Thai-illallinen host siskojen kesken. Lauantai aamulla meijän juna lähti kohti Wollongongia puol kasin maissa. Junamatka kestää Sydneystä Wollongongiin vaan about puoltoista tuntia. Oon kauan halunnu mennä tsekkaamaan Wollongongin ja vihdoin ja viimein mä sain siihen tilaisuuden. Ilma oli surullinen, mikä oli harmi, mutta ei se sit loppujen lopuks menoa haitannu. Käytiin kiertelemässä rannalla, jonka jälkeen lähettiin shoppailemaan. Me myös käytiin pienellä kierroksella yliopiston ympäri ;) Shoppailut saatiin tehtyä jonka jälkeen me hengailtiin Rachellen parhaan kamun, Tiarnin kämpillä, illallista nauttien ja siitä sit lähettiin kattomaan Wollongongin yöelämää! Mulla oli tosi ihanaa aikaa Wollongongissa ihanassa seurassa ♥ Sunnuntaina nautittiin pannukakkuja aamupalaks ja sit pitiki kiiruhtaa takasin Sydneyyn. Maddi lähti takasin kotiin ja mun piti mennä Rotary International Convention tapahtumaan. Siellä oli Rotareita maailman joka kolkasta ja vaihtareitakin löyty kiitettävästi. Sunnuntaina mä kävin kattomassa Opening Ceremonyn ja sit häippäsin takasin Rachellelle, koska sänky houkutteli mua kovasti. Maanantaina mä heräsin aamulla aikasin ja menin Bondille surffaamaan hetkeks. Vesi on vieläkin ihan sika lämmintä ja aurinkokin näyttäyty ja ne sanoo että nyt on talvi, haha. Sitkun olin saanu itteni vedestä pois, mä kiiruhdin tonne Rotary tapahtumaan jossa Sofia odotti mua. Toi oli vähän sellanen ruokamessun tyyppinen juttu; iso halli täynnä erilaisia kojuja yms. Oli siellä myös jotain luentojakin, mutta ei ne mua turhan paljon kiinnostanu, heh. Mulle toi koko tapahtuma oli lähinnä vaihtareiden tapaamista ja kuulumisten vaihtamista. Lähettiin tuolta sit jonkun ajan päästä keskustaan josta vaihtarit jatko Manlyyn ja mä jatkoin matkaani Rachellelle. Illalla Rachelle ja mä lähettiin katsastamaan keskustaan Vivid Light Show joka oli tosi upee! Tiistai meni samaan rataan; aamulla surffaamaan ja sieltä hartiahieronnan (teki terää) kautta tonne Rotary hommaan, jossa mä muuten törmäsin mun ekaan host iskään. Oli kiva vaihtaa sen kanssa kuulumiset :) Illalla mä sit hyppäsin junaan kohti Blayneyä. Oli aika haikeeta jättää Sydney ja ihanat ihmiset... Onneks mä pääsen sinne vielä ainakin kerran, yay!

No comments:

Post a Comment