10.10.14

IT FEELS LIKE WE ARE DREAMING

Moikkelis! Meikäläinen kirjottelee teille täältä sängynpohjalta. Kyllä, muhun iski taas jälleen joku ilkeä virus. Mä oon sellanen, etten millään jaksais pysyä paikoillani joten tää sairastaminen ei oo ihan mun juttu. Hyvä puoli on tietty se, että saa nukkua kaikki univelat pois ja hereillä ollessa saa kukkua teekuppi kokoajan kädessä ja herkkuja saa syödä ilman tunnontuskia (terveisin minä joka rakastaa sipsiä enemmän ku sais). Anyways, yllä olevat kuvat on otettu Puolan Krakovasta jossa oltiin äipän ja meijän vaihtarin kanssa muutama päivä sen jälkeen kun olin tullu takas Suomeen, Tästä on jo siis ikuisuus ja nyt vasta jaksoin edes selata näitä kuvia, haha. Tää reissu oli kyllä tosi sivistävä ja historiantäyteinen. Käytiin mm. Auschwitzissä ja Stanley Kubricikin sellasessa näyttelyssä. Tämän liäksi me kierreltiin ja kaarreltiin tota kaupunkia ja nähtiin ja kuultiin paljon kaikkea tästä kaupungista, joka on historian kannalta merkittävä. Pakko sanoa et Puola oli kyllä tosi kiva ja erittäin halpa(!) paikka. Sinne ois joskus kiva lähteä kaveriporukalla kummastelemaan. Kuvia mulla ois tuolta tuhat ja yksi lisää, mutta ajattelin jättää ne omiin kätköihini.

1 comment: