21.1.15

LOOKING FOR A STRANGER TO LOVE

Moikkamoi! Ihanaa kun muutamat jakso kommentoida tohon viime postaukseen. Te siis ootte vielä kuulolla, ihana tietää :) Koeviikko lähestyy aika hurjaa vauhtia ja voitte vaan kuvitella kuinka kujalla mä oon kaikesta kun en oo ollu täällä kuukauteen... Mutta mua ei oikeestaan tällä hetkellä stressaa ees niin kauheesti, koska oon ollut tosi ahkera ja oikeesti tehny koulujuttuja ja opiskellut. Hyvä minä, haha.

Ainut asia mitä mä tällä hetkellä oikeestaan toivon on se, että toi aurinko tulis ees hetkeks esille. Ikävä sitä <3 ja se saa mut aina hymyilemään. Mulla on oikeestaan tullu sellanen tapa, että mä tervehdin aurinkoa. Välillä ittekseni naureskelen sitä kun istun autossa ja yhtäkkiä huomaan sen kurkkaavan jostain ja sitten tokasen ääneen well hello sun. Hölmöä mutta hauskaa. Perjantaina aattelin ajaa Raumalle moikkaamaan mummua ja vaaria. Lauantaina meen luistelee(!!) ja sit tytöt tulee meille viettämään tyttöjen iltaa. Oon itseasiassa aika innoissani viikonlopusta!

Kuvat on otettu mun goprolla ja nää kuvat on Sydneystä.

1 comment:

  1. Ihania kuvia! Tykkään tosi paljon tosta vedenroiskutus-kuvasta! :)

    ReplyDelete