19.5.13

TIEDÄTTEKÖ MIKÄ ON MAAILMAN KAMALIN ASIA?

Noh se on pohjekramppi. Voiko tuskallisempaa olla, kun sä joudut heräämään keskellä yötä ihan perkuleen moiseen kipuun pohkeessa ja mitään ei oo tehtävissä. Yrität puristaa ja suoristaa jalkaa ja olla huutamatta, mut se kipu ei vaan hellitä. Sitten kun sä oot selvinnyt siitä kauheesta kidutuksesta ja jatkat sun yöunia aamuun asti, niin kun sä aamulla yrität lähteä sängystä liikkelle niin jalka ei kannatakkaan sua enää. Siinä sitten yrität hetken saada sitä kivusta huutavaa jalkaa liikkelle ja vihdoin sä pääset kävelemään. Kuitenki se pohje on järrrkyttävän kipeä koko päivän muistuttamassa sua siitä yöllisestä kamaluudesta. En siis tiiä mitään pahempaa ku pohjekramppi. Kai mulla on sielunsiskoja??

Sitten asiasta kymmenenteen. Miksi, oi miksi mä aina keksin jotain parempaa tekemistä kun kokeisiin lukua. Tänään mä olin ihan skarppina et kolmelta luetaan kuuteen asti ja sitten mä oon vapaa. Kuitenkin kun mä tulin kotiin niin ajattelin, että mä vähän karsin mun vaatteita ennen ku rupeen lukemaan, mutta mites kävikään. Mä rupesin tekemään äitin kanssa oikeen kunnon suursiivousta. Siivottiin mun koooko vaatekaappi ja sellanen ihme roinahuone. Nyt vaan pitäis saada nopeesti varattua kirppikseltä pöytä meinaan mulla tuli reilu kolme ikea kassillista vaatteita plus kaikki muu, kuten reilu kaksi muovipussillista kenkiä.

10 comments:

  1. AnonymousMay 19, 2013

    voitko laittaa tänne mihin kirppikselle viet ja mikä paikkanumero ja mihin aikaan? xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu minäpä ilmottelen, mut todennäkösesti vien manhattanille! :-)

      Delete
  2. AnonymousMay 19, 2013

    Mihin kirppikselle meet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aattelin koittaa manhattania tällä kertaa!! :-)

      Delete
  3. Kamalin asia on se kun ei saa yöllä unta ja laskee tunteja aamuun tai se kun tulee yöllä hirveä kolahimo terveisin elsu

    ReplyDelete
  4. AnonymousMay 19, 2013

    koska sä lähet vaihtoon ?kiva kuva

    ReplyDelete