27.9.13

SHOPPING LIST

1. Musta perus hamonen, jonka yhdistäisin jonkun perus croptopin tai jonkun coolin t-paidan kanssa!
 
2. Leviksen farkkushortsit. Jätin kaikki omani kotiin ja musta tuntuu etta mun peppu ei enää mahdu niihin haha :'D Eikai, mun on oikeestikkin pitänyt ostaa uudet jo ajat sitte, mutta en oo oikeen löytäny mitään hyviä...
 
3. Croptop tai mikä lie (Onko tolla suomalaista nimeä? Napapaita? :D). Anyways, oon rakastunut noihin ja ne näyttää vaan niin hyvältä yhdistettynä farkkushortseihin. Niin simppeliä, mutta niin kaunista.
 
4. Niken lenkkarit. Koulussa kaikki omistaa ubercooleja Niken lenkkareita ja mä taidan olla ainut ketä ei omista ton merkkisiä kenkiä...
 
5. Raitamekko ♥ Haluisin sellasen tummansinivalkoraidallisen ihan perusmekon.
 
6. Mulla ei oo mitään hajua miksi noita muovikenkiä kutsutaan, mut musta ne on ihan sika päheitä, vaikkakin kaikki mun kamut inhoo niitä. Ne maksaa ehkä kymmenen dollaria mut en siltikään oo saanut aikaseks kiikutettua niitä kassalle..
 
7. Musta pieni laukku. Mulla ei oo täällä mukana mitään laukkuja oikeen ja mä joudun aina valitsemaan sen yhden ja ainoan mikä mulla täällä on haha.
 
8. Farkkutakki. En oo viela päättänyt haluunko sellasen vähän tykoistuvamman vai tollasen boyfriend mallin, mhh.
 
Mitä mieltä te ootte mun ostoslistasta? :) 

4 comments:

  1. Oon hyvää mieltä :-) tai ehkä noi muovikengät ei niin sytytä... Mut mä ostin just edellispäivänä raitamekon!! tääl pian mekkokelit ohi mut ens kesää odotellessa!

    ReplyDelete
  2. Oi tommonen raitamekko ois ihana! Haluisin myös jonkun tommosen perushameen :)

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin ois, pitaa loytaa jostain joku hyva!! :))

      Delete