3.10.13

NOT HERE BUT IN MY MIND

Mä löysin noi ihan sika ihanat mintunväriset lenkkarit Cotton Onista kahellakympillä, ei paha löyty ollenkaan!! Mä oon aika rakastunut niihin ja tohon farkkutakkiin, hehe. Oltiin tosiaan tiistaina Orangessa Jordanin kanssa ja tarkotus oli mennä kattomaan jotain leffaa, mut jono oli sen verran huima, että ei me sit viittitty lähteen jonottaa. Päädyttiin ajelemaan sellaselle vuorelle, mikä oli ennen tulivuori. Se oli kyllä aika turha reissu maisemien ihailuun, koska vettä sato ja sumua oli joka paikassa, mutta hauskaa kyllä oli! Käytiin myös parissa kaupassa ja mun mukaan tarttu viininpunaset vanssit :) Samaisena tiistai-iltana mä olin ekaa kertaa bodybalance tunnilla ja pakko sanoa et se oli kyllä jotain niin ihanaa! 
 
I found those beautiful shoes from Cotton On for only 20 bucks, not bad at all! On Tuesday we went to Orange with Jordan. We were supposed to go to movies, but the line was huge, so we didn't bother to queue. We ended up going for a drive to Mount Canobolas, which was a pretty useless trip for seeing landscapes, because the weather was foggy and rainy, but we had so much fun anyway! We did some shopping and I bought a new pair of vans :) In the evening I went to the bodybalance class and I have to say that I really enjoyed it!

2 comments:

  1. Tykästyin jotenkin näihin kuviin! Tuo betoniseinä on aika cool! Ja sun asu myös :----)

    http://elsanneli.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Joo me etittiin hyvannakosta seinaa vaiks kuinka kauan ja toi miellytti silmaa ;)

      Delete