22.6.14

ALL IT TAKES IS TO OPEN YOUR MIND

Musta ei oo kuulunukkaan vähän aikaa mitään. Instagramista joku on saattanutkin bongata, että mä käväsin sirkuksessa, nautin juhlavasta illasta Rugby Ballissa, oon kokkaillu Hollyn kanssa ja Sydneyssäkin tuli käytyä. Eli toisin sanoen mä oon ollu tosi kiireinen. Viime päivien aikana mä oon myös syöny niin epäterveellisesti kun ihminen vaan pystyy ja treenisaldo on nollassa, haha. Mulla on motivaatio hukassa, ja noh, tällä hetkellä mä vaan haluun nauttia kaikesta eikä kropan ja ruoan tarkkailu kuulu tähän kategoriaan. Oikeestaan se oikee syy miksi musta ei oo kuulunu mitään on se, että en oo ollu kotona vähän yli viikkoon, mikä tarkottaa sitä, että mulla ei oo ollu mahista käyttää tietokonetta. Mun host vanhemmat sairastu, joten mä oon pysytelly Mikaelan luona, koska oishan se kurjaa tulla kipeeks tässä vaiheessa. Nyt on kuitenkin kaikki terveinä ja kotiin saavuin pitkästä aikaa muutama tunti sitten. Mulla on täällä Australiassa kymmenen päivää jäljellä ja mä en oikeestaan tiiä mitä pitäis ajatella. Huomenna starttaa vika kouluviikko ja sit onki luvassa pakkaamista ja lähtöön valmistautumista. Hui! Ja ainiin, mulla on vielä kuus jaksoa Breaking Badia kattomatta, joten sekin pitää hoitaa alta pois tällä viikolla. On muuten paras sarja ikinä! Eilen tuli tanssittua yömyöhään host siskojen kanssa ja tällä hetkellä sänky kuulostaa aika hyvälle. Sitäpaitsi kello on jo puol ykstoista illalla...
Mä yritän postailla huomenna taas lisää, mut nyt, hyvää yötä! :)

No comments:

Post a Comment