16.9.13

WE ARE THE RECKLESS, WE ARE THE WILD YOUTH


Ja koeviikko jatkuu vielä tän päivän joten mä istun tällä hetkellä koulun kirjastossa tietokoneella, odottaen että Jordan tekee kokeensa loppuun, jonka jälkeen me suunnataan kuvamaan johonkin päin. Oikeesti mulla on vaan ruoka mielessä, haha. Meillä on tää viikko vielä koulua, jonka jälkeen meillä alkaa kahen viikon loma ja mulla onki kaikkee ihanaa luvassa tässä kuukauden/kahden sisällä! :) Pääpointti oli oikeestaan se, että tässä teille jotain musiikkia mun soittolistalta, mutta tää meni ihan lörpöttelyks. 
Mites Suomessa sujuu?

7 comments:

  1. Mitä kaikkea ihanaa on luvassa?

    ReplyDelete
  2. ihana aina kuulla että sulla menee kivasti :) onko kertaakaan vielä tullut sellasta kamalaa ikävää Suomeen tai ikävä joitain läheisiä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itseasiassa ei oo tullut kertaakaan, en oo tuntenut kertaakaan minkaanlaista koti-ikavaa suomea kohtaan enka laheisia kohtaan! Ja mun mielesta ta on hyva saavutus :)

      Delete
  3. Nauti ajastasi siellä ,jiippii !
    Syksy tekee tuloaan suomeen ja lämmintä kuitenkin vielä.Eikö siellä ala kesä kohta ?
    Luontokuvia lisää !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Varmasti nautin :) Joo taalla on nyt niinku kevat ja kokoajan vaan lampenee lisaa ja lisaa. Taalla kuumin aika on tammi- helmikuussa :) Ja niita tulee varmasti lisaa!

      Delete
  4. Saisko rotaryyn liittyvää postausta :)

    ReplyDelete